تقویم دیواری 1403 گلاسه 135 گرم 

تقویم دیواری 1403 گلاسه 170 گرم

تقویم دیواری 1403 گلاسه 300 گرم

یکی از ابزارهای مهم تبلیغات در روزهای پایانی آخر سال تقویم می باشد که رایج ترین آنها تقویم های دیواری و تقویم رومیزی است که تبلیغات محصول، شرکت، خدمات و… همراه با آدرس و شماره تماس ها در آن درج می شود.

اکثرا آنها را در معرض دید عموم قرار می دهند تا مشتریان و سایر کسانی که به آنها نیازمندند علاوه بر بکارگیری آنها جهت برنامه ریزی ایام هفته و فصول سال با برند کسب و کار آشنا شوند و از خدمات آنان استفاده کنند.

چاپ تقویم دیواری 1403

یک هدیه وابزار مهم در تبلیغات تقویم دیواری می باشد که براحتی می توان روی آن تبلیغات خود را نوشت. قیمت آنها بسته به ابعاد و جنس تقویم متفاوت است. در روزهای آخر سال سفارش تقویم ها بسیار زیاد است. اکثر صاحبان مشاغل اقدام به تهیه و ثبت سفارش تقویم جهت معرفی محصولات و خدمات خود می نمایند.چون تقویم ها در ادارات ،کارگاهها و حتی منازل کاربرد فراوان دارند بهتر است مناسبت ها و ایام سال به وضوح در آنها نمایش داده شوند.

در طراحی و چاپ تقویم دیواری 1403 چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

  • _طراحی دلنشین وزیبا با بهره گیری از تصاویر مناسب
  • _استفاده ازکاغذ با کیفیت
  • _در نظر گرفتن ابعاد مناسب که عموما A3 پیشنهاد می شود.
  • _معرفی محصول یا ارائه خدمات ، آدرس ، شماره تماس،پست الکترونیکی و..
  • _دارا بودن یک نمایه کلی از کل سال در یک صفحه چون بنا به سلیقه کارفرما ممکن است تقویم بصورت فصلی، بصورت ماهانه یا بطورکلی در یک برگه طراحی شوند.

نحوه سفارش تقویم دیواری

تقویم های دیواری به دلیل ارزان بودن مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند. شما می توانید جهت بهره گیری از یک تقویم خاص با طراحی زیبا و منحصر به فرد ویژگی های محصول خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش را انجام دهید. و علاوه بر بهره گیری از خدمات بی نظیر این تیم حرفه ای نوید بخش یک سال خوب و پربرکت باشید.

لیست قیمت چاپ تقویم دیواری

قیمت چاپ تقویم به چند مورد بستگی دارد، که می توان به جنس تقویم دیواری، سایز تقویم، طراحی تقویم دیواری، تعداد تقویم و… اشاره کرد.

ویژگی های تقویم دیواری تک برگ

  • امکان چاپ در سایز دلخواه و استاندارد
  • دارای فضای مناسب برای تبلیغات
  • چاپ تصویر های پیش فرض مانند: منظره، چهار قل، حافظ، شعر و…
  • امکان چاپ تصاویر دلخواه و کاملا اختصاصی
  • چاپ در تیراژ دلخواه

چاپ تقویم دیواری دیجیتال

همچنان با وجود تقویم های هوشمند، تقویم های دیواری و رومیزی محبوبیت خود را دارند. و مخصوصا در اداره ها می توان همچنان تقویم رومیزی اختصاصی را مشاهده کرد. چاپ تقویم های دیجیتال به دقت و رعایت موارد زیادی نیاز دارد، به همین دلیل حتما باید چاپ این تقویم ها را به یک مجموعه کاربلد بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1-پرداخت در درگاه اینترنتی فقط به صورت فایرفاکس صورت می گیرد در صورت استفاده از مرورگر کروم (chrome) مبلغ از حساب شما کسر و در سامانه ما ثبت نمی شود.

2- سفارشات چاپی بعد از چاپ نهایتا با 20% اختلاف رنگ مواجه می شود.

3- چنانچه رنگ سفارش RGB یا 16 Bits باشد مرکز مسئولیتی در قبال سفارش ندارد.

4- کارها میبایست با فرمت JPG و با مدرنگی CMYK و حداقل رزولوشن 300 DPI باشد.

5- چنانچه در فرم های کتان از رنگ های تمپلات استفاده شود مرکز مسئولیتی در قبال خرابی و باطله کار ندارد.

6- چنانچه در کارت ویزیت و فرم های عمومی از نوشته های 4 رنگ استفاده شود مرکز مسئولیتی در قبال خرابی و باطله کار ندارد.

7- درفرم های ویزیت،کارهایی که ابعاد آنها A5 و یا از A5 بزرگتر باشد مرکز مسئولیتی درقبال خرابی و یا باطله کار ندارد.

8- چنانچه سایزکار شما نو سایز (بزرگتر و یا کوچکتر از سایز استاندارد) باشد حتما و الزاما سایز دقیق آن را قید نمایید،در غیر این صورت کار در ابعاد استاندارد چاپ می شود.

9- رعایت فاصله برش برای ویزیت معمولی،ویزیت های قالب دار و فرم های A4 و A5 و A6 پنج میلی متر به عهده مشتری می باشد و در فرم های لمینت برجسته در برجستگی های فرم (یو وی) فاصله 5 میلی متری از چهار طرف کار رعایت شود.

10- مجتمع تضمینی در قبال حذف سفارشات ثبت شده ندارد،لطفا قبل از ثبت فاکتور و پرداخت،سفارش خود را با دقت کنترل کنید.

11- موقع ثبت سفارش به نوع چیدمان کتابی و سکه ای بودن سفارش خود دقت کنید،تمامی فرم های دورو در این مجتمع به صورت کتابی چاپ خواهد شد،لذا چنانچه فایل شما سکه ای باشد حتما قبل از ثبت سفارش با واحد فرم بندی به شماره 02191556600 داخلی 206 تماس گرفته و توضیحات کامل فایل خود را به فرم بند با شماره فاکتور ارائه دهید تا فایل شما به درستی چاپ شود. نکته: اگر توضیحات فایل سکه ای خود را به فرم بند اطلاع ندهید فایل به صورت خودکار کتابی چاپ خواهد شد.

12- در میان سفارشات شما فایل هایی هستن که نیاز به مجوز رسمی از نهاد های مربوطه دارند که شامل ( آرم شرکت های دولتی،برچسب های تمام لاتین،جعبه های دارویی،مواد شیمیایی،انواع کارت های ضمانت با برند مخصوص دولتی،لیبل های نیروی انتظامی،لیبل های مواد غذایی،مواد آرایشی و بهداشتی و …) اگر فایل هایی بدون مجوز شما ثبت سفارش شود و از دید فرم بند مجموعه خارج شود و وارد مرحله تولید شود،کلیه ضرر و زیان و مسئولیت آن از جمله جریمه های نقدی و یا کیفری به عهده مشتری می باشد.